czwartek, 27 listopada 2014

THANKSGIVING!!

Dzisiaj, w Ameryce obchodzone jest Święto Dziękczynienia czyli popularne Thanksgiving. U większości Amerykanów na stole zagości dziś indyk, ale nie u nas! My nietypowo zjemy jagnięcinę z zapiekanymi w sosie ziemniakami! Już mi na to cieknie ślinka!!! I tak sobie pomyślałam, że właśnie dzisiaj jest bardzo dobra okazja, aby podziękować za wszystko dobre, co spotkało mnie w Ameryce. Bo mówiąc szczerze spotkały mnie jedynie dobre rzeczy.

radość z życia w SF! fot. źródła własne

Dziękuję sobie za to, że zdecydowałam się wziąć udział w programie Au Pair in America! Dzięki temu, mogę być wdzięczna za wszystko, co wymienię poniżej ;-):

1. Dziękuję za to, że znalazłam wspaniałą host family, z którą żyje i mieszka mi się bardzo dobrze!
2. Dziękuję za to, że mieszkam w najpiękniejszym mieście na świecie jakim jest San Francisco!
3. Dziękuję za to, że opiekuję się dwoma wspaniałymi dziewczętami: Emmą i Katie! Z którymi nie mam w ogóle kłopotów, a jedynie dużo radości i śmiechu!
4. Dziękuję za to, że dzięki trzem powyższym punktom zdeydowałam się przedłużyć program na kolejny rok!
5. Dziękuję za to, że mój angielski z każdym dniem jest coraz lepszy bo program Au Pair in America to najlepsza i najtańsza(!) 'szkoła językowa'!
6. Dziękuję za to, że podczas pobytu w Ameryce mam możliwość poznawania wspaniałych ludzi z całego świata!
7. Dziękuję za swoich tutejszych pzyjaciół, kolegów, koleżanki i znajomych, którzy wprowadzają dużo radości do mojego codziennego życia!
8. Dziękuję za to, że mając sporo czasu wolnego odkryłam w sobie i mogę realizować swoje nowe pasje, miedzy innymi bieganie i fotografowanie!
9. Dziękuję za kurs fotografii, który mogłam zrealizować dzięki uczestnictwu w programie!
10. Dziękuję za to, że jesli tylko chcę każdy dzień mogę rozpocząć od biegu przez Golden Gate Park zakańczając go na pięknej plaży Ocean Beach!
11. Dziękuję za pogodę w San Francisco, gdzie przez cały rok aura waha się między wiosenno-letnio-jesienną.
12. Dziękuję za wszystkie podróże, małe i duże, które miałam okazję odbyć w Ameryce, ale także za te, które dopiero przede mną!
13. Dziękuję za to, że miałam okazję zobaczyć wspaniałe, przepiękne, zapierające dech w piersiach miejsca! Parki Narodowe i Kaniony jak Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion National Park, Yosemite i wiele wiele innych!

szczęśliwa, Grand Canyon fot. źródła własne

14. Dziękuję za możliwość doświadczenia życia w innej kulturze.
15. Dziękuję za to, że mam sporo czasu wolnego, który mogę przeznaczyć tylko dla siebie.
16. Dziękuję za to, że wyjazd do Ameryki dał mi okazję do sprawdzenia i poznania siebie.
17. Dziękuję za to, że dziś jestem odważniejsza, bardziej pewna siebie, optymistyczniej nastawiona do życia, pełna wiary w to, że na tym świecie można spotkać mnóstwo dobrych, chętnych do pomocy ludzi!
18. Dziękuję za... jedzenie! :-D Za możliwość spróbowania potraw, których nigdy wcześniej nie jadłam, ale także za to, że moje umiejętności kulinarne są na wyższym poziomie niż były przed wyjazdem :-D
19. Dziękuję za możliwość uczestnictwa w Giant Race oraz w biegu na 10 km w Hollywood, LA.
20. Dziękuję za wszystko, czego uczę się każdego dnia. Za każde wyzwanie, które przychodzi w postaci małych kłopotów.
21. Dziękuję za to, że jestem szczęśliwsza!!!
22. Dziękuję za to, że mój pobyt w Ameryce jest najprzyjemniejszym i najmniej problemowym okresem w moim życiu! Jako au pair mam swój własny pokój, którego nie musze opłacać, mam zagwarantowane wyżywienie, ogólnie wydatki na życie ograniczone do minimum. Jednak dzięki tygodniowemu kieszonkowemu mogę pozwolić sobie na prywatne wydatki takie jak imprezy, wyjazdy, podróże!
23. Dziękuję za każdą imprezę i radość, którą ona mi sprawiła! Za każdą przetańczoną piosenkę i każdeg wypitego drinka z nowymi, ciekawymi ludźmi!

party time! fot. źródła własne

24. Dziękuję za wszystkie nowe doświadczenia i rzeczy, których wcześniej nie robiłam: przelot helikopterem nad Grand Canyon, przejażdżka motocyklem czy kabrioletem po pięknej Highway 1, spanie na dziko pod namiotem - i wiele innych atrakcji, które w mojej pamięci pozostaną do końca życia!
25. Dziękuję, za każdy dzień, który już za mną, ale także te dni, które na amerykańskim kontynencie dopiero przede mną!!
26. Dziękuję za, jak dotychczas, najpiekniejszy okres mojego życia!!

Myślę, że mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale jestem głodna, a i świąteczna kolacja już czeka na stole ;-)  Więc i Wam życzę Happy Thanksgiving ciesząc się, że mogę być wdzięczna za tyle pięknych rzeczy, które mnie tutaj spotkały! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz