środa, 9 lipca 2014

WAKACYJNE WSPOMNIENIA ;-)

Więc w poniedziałek powróciłam do mojej codziennej rutynowej pracy z Katie i Emmą jako Au Pair in America!! Pobudka już o 6:30! Koniec laby :-D Ale nie narzekam! Jestem pełna energii po tych trzech tygodniach podróżowania! Mój wakacyjny grafik też jest trochę inny niż ten obowiązujący w roku szkolnym, a co za tym idzie jest trochę luźniejszy. Nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem, ale dobrze jest wrócić do pracy :-D Cieszę się także z tego, że moja Siostra ciągle jest ze mną w San Francisco. Dobrze jest mieć kawałek Polski w Ameryce!

Hollywood, fot. źródła własne

Hollywood, fot. źródła własne

Ale aby nie zatopić się w codzienności powrócę jeszcze na chwilę do wakacji! :-D Nie ma też co ukrywać, że jednak ciągle do nich wracam! Myślami, zdjęciami, wspomnieniami! Tym bardziej, że ostatni tydzień wakacji spędziłyśmy podróżująć po Californii, Nevadzie i Arizonie!! Gdzie było po porstu świetnie! Bawiłyśmy się wyśmienicie!

Venice Beach, fot. źródła własne

Najpierw zajechałyśmy do Los Angeles, gdzie zatrzymałyśmy się u mojego znajomego. W pierwszy dzień zwiedziyśmy całe Hollywood oraz downtown. Pogoda była przepiękna! Słoneczna i upalna! I właśnie z tego powodu nastepnego dnia pojechałyśmy na plażę. Venice Beach należy do moich ulubionych. Choć piękna jest także plaża w Santa Monica do której doszłyśmy spacerując brzegiem oceanu. Bardzo miło wspominam ten dzień.

Las Vegas, fot. źródła własne

Las Vegas, fot. źródła własne

Kolejnym naszym przystankiem było Las Vegas. Tam napotkałyśmy straszne upały: 44 stopnie Celcjusza! Masakra! Strasznie, ale to strasznie gorąco!! Las Vegas jak to Vegas jest miastem rozrywki! WIęc co mogłyśmy tam robić? Oczywiście bawiłyśmy się :-D Jednak po raz kolejny moja wyprawa do kasyna okazała się bezowocna, :-p

Grand Canyon, fot. źródła własne

Grand Canyon, fot. źródła własne

Jednak miejscem, które  mnie urzekło najbardziej podczas naszej podróży na Zachodnim Wybrzeżu, okazał się Grand Canyon. Przecudowny! Przepiękny! Niesamowity! W dodatku zaszalałyśmy z moją Siorką i skusiłyśmy się na podróż helikopterem w głąb kanionu, a następnie łódką po rzece Kolorado. Niezapomniane wrażenia! Takie widoki, taki miejsca, to jest to, co najbardziej kocham w Ameryce! Tym bardziej, że Wielki Kanion Kolorado jest bezapelacyjnie jednym z najbardziej interesujących miejsc, które można zobaczyć w Ameryce i jest wpisany na listę dziedzictwa UNESCO. Monumentalne, fascynujące dzieło Matki Natury! To są te rzadkie, a piękne momenty, kiedy człowiekowi zapiera dech w piersiach  z zachwytu! Szczerze każdemu polecam!

Grand Canyon, fot. źródła własne

Grand Canyon, fot. źródła własne

I tak oto zakończyła się moja przygoda, która okazała się najlepszymi wakacjami w moim życiu! Dziękuję Au Pair in America! :-D Oczywiście mam już plany na kolejne wakacje, tylko nie wiem jeszcze kiedy będę je miała :-D

Grand Canyon, fot. źródła własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz