sobota, 2 listopada 2013

HAPPY HALLOWEEN!

Amerykanie po prostu szaleją za Halloween! Już jakieś dwa tygodnie przed samym świętem na ulicach San Francisco zaczęli pojawiać się przechodnie odziani w... co najmniej dziwne szaty. W weekend poprzedzający święto chyba w każdym klubie „obowiązkowe” było przebranie. Nigdzie na świecie nie widziałam tylu czarownic, wampirów i innych klaunów naraz ;-)

                                                                                              fot. źródła własne

Pięknie ozdobione dyniami, sieciami pajęczymi, figurkami czarownic  i wszystkim, co tylko kojarzy się z Halloween, domy i ulice wyglądały tego dnia wyjątkowo! Akcesoria związane ze świętem są bardzo popularne i można kupić je w zasadzie w każdym sklepie. Coś na kształt naszych ozdób bożonarodzeniowych, które będzie można dostać w polskich marketach zaraz po pierwszym listopada czyli już wkrótce... ;-)
Już nie mówiąc o tym, że wszędzie gdzie się człowiek nie obejrzy – widzi dynie :D

fot. źródła własne

Halloween jest  niezwykle popularnym świętem w Stanach Zjednoczonych. Rzekłabym, że Amerykanie mają lekkiego bzika na jego punkcie! Zwłaszcza dzieci! One uwielbiają się przebierać i uczestniczyć we wszystkich zabawach, dzięki którym mogą otrzymać ogromne ilości candies! Moja młodsza 4,5 letnia Katie po prostu je kocha. I gdyby nie fakt, że ‘team rządzący’ (mama, tata i ja) dba o to, by dostarczała odpowiednich składników odżywczych swojemu organizmowi – jadłaby je codziennie na obiad, śniadanie i kolację.  Już od samego rana oczy jej się świeciły na myśl, że dziś będzie pukała do domów w najbliższej okolicy bawiąc się w słynne trick or treat! Wiedząc, że zabawa ta zaowocuje workiem pełnym słodyczy czyli jedną wielką radością! :D

fot. źródła własne
fot. źródła własne


Ja w Halloween zostałam piratką albo dziewczyną pirata – jak kto woli. Katie zamieniła się w Snow White a starsza, Emma w czarownicę. Wieczór był pełen śmiechu i dobrej zabawy. Po wspólnych przygodach z dziewczynami udało mi się jeszcze pojechać do centrum San Fran by na ulicach obserwować jak miasto świętuje Halloween! Spotkałam tam mnóstwo poprzebieranych i świetnie bawiących się ludzi ;-)

fot. źródła własne

3 komentarze:

  1. Wow halloween w usa to fajna sprawa!
    ps. wiem ze jest w san.fran. powiedz mi czy masz wlasne auto do dyspozycji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Halloween - świetna sprawa! a jeśli chodzi o samochód, to ja niestety nie mam własnego auta do dyspozycji. jednak w San Fran jest świetnie zorganizowana komunikacja miejska więc nie narzekam. tym bardziej, że jest tu mnóstwo samochodów, a mało miejsc parkingowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zarąbiście :) też bym chciała być i obchodzić takie prawdziwe amerykańskie Hallowen :D

    OdpowiedzUsuń