poniedziałek, 16 czerwca 2014

PIERWSZE AMERYKAŃSKIE URODZINY!

A więc nadszedł ten dzień!!  16 czerwiec 2014! Dziś mija dokładnie rok czasu odkąd mieszkam w USA! Moje pierwsze amerykańskie urodziny! Mój American Dream skończył właśnie roczek ;-) I nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła ogólnorocznego podsumowania! Dobrze jest spojrzeć w przeszłość po to, by dostrzec ile tak naprawdę się zmieniło. A zmieniło się wiele: we mnie i wokół mnie. Na lepsze!

rok temu w NYC, fot. źródła własne

Rok temu zmęczona i przestraszona wylądowałam  na lotnisku w New York City nie mając zielonego pojęcia, co mnie czeka na obcym mi kontynencie. Dziś na to wspomnienie zalotnie się uśmiecham. Teraz wiem, że nie było się czego bać! Teraz wszystko jest  zupełnie oswojone, znane i takie swojskie. Każda kolejna podróż jest jedynie wyzwaniem okraszonym ekscytacją, a nie wątpliwościami, tak jak miało to miejsce wcześniej! Jestem już taka odważna!! hahahah :-D Ale to akurat prawda! Mój wyjazd szalenie dodał mi odwagi! Mniej się boję, mniej się martwię bo wiem, że potrafię! Potrafię sobie poradzić, potrafię wszystko załatwić tak, jak należy, potrafię zapytać, gdy czegoś nie wiem. I chyba z tego jestem najbardziej dumna po roku pobytu w US - że zrozumiałam, iż potrafię sobie poradzić ze wszystkim zupełnie sama. Skutkiem obocznym mojego udziału w programie Au Pair in America jest także zwiększenie pewności siebie i wiary we własne możliwości. Stąd każdej dziewczynie polecam taką przygodę!

NYC, fot. źródła własne

Wyjazd pozwolił mi poznać bardzo dużo nowych ludzi, z których większość okazała się ciekawa i interesująca. Nawiązałam nowe przyjaźnie, nowe znajomości.  Zakochałam się w najpiękniejszym mieście na świecie jakim jest San Francisco!! Zaczęłam biegać i uzależniłam się od tej mojej nowej pasji. Widziałam piękne miejsca w Ameryce i jestem tuż o krok, aby zobaczyć kolejne. Mój angielski z każdym dniem staje się coraz lepszy. Jak widać wszystko zmierza w dobrym kierunku i jestem z tego powodu bardzo, bardzo szczęśliwa i zadowolona!

zza szyby autokaru, deszczowy NY, fot. źródła własne

Za chwilę mam samolot do Nowego Jorku gdzie spotkam się z moją Siostrą i zaczniemy naszą wakacyjną przygodę! Jestem strasznie podekscytowana! Jak wrócę to na pewno zdam relację! A z okazji moich pierwszych amerykańskich urodzin życzę sobie, aby kolejny rok był jeszcze lepszy, jeszcze ciekawszy, bardziej rozwojowy, pełen niezapomnianych przygód - po prostu cudowny!!


3 komentarze: