piątek, 23 maja 2014

KONCERTOWO!

Kiedy chodziłam do liceum byłam jego wielką fanką. Chyba zresztą jak każda małolata. Wzdychałam do plakatów z jego podobizną, a i serce łomotało jak oszalałe gdy w telewizorze, na muzycznym kanale puścili jego piosenkę :-D! Do dzisiaj lubię sobie włączyć i przesłuchać takie hiciory jak 'Belive in me', 'Again', 'I belong to you' czy 'Fly away'. Tak, tak, tak mówię o szalenie przystojnym Lennym! W tym tygodniu spotkała mnie ogromna i wspaniała niespodzianka! Od swojego znajomego dostałam wejściówkę na koncert Lenego Kravitza oraz zespołu Imagine Dragons. Jeśli ktoś nie wie, to ci ostatni są sławni dzięki ich przebojowi 'Radioactive'! Ja o istnieniu tego zespołu dowiedziałam się dzięki mojej 13-letniej Emmie, która utwór ten ma na swojej play-liście z ulubionymi kawałkami!

 fot. źródła własne

Całą środę byłam ogromnie przeszczęśliwa i podekscytowana! Wieczorem po obiedzie z moją host family udałam się do AT&T Parku gdzie odbywał się oczekiwany przez mnie event. Lenny grał jako pierwszy! Nadal dobrze wygląda skubany, jednak widać że się chłopak troszeczkę postarzał! Hahaha! W końcu nie ma co się dziwić, ja też nie młodnieję, :P. Czas pędzi jak oszalały! W każdym razie nawet jako prawie 50 latek - urodziny za 3 dni! - ciągle wygląda świetnie, a co najważniejsze tak samo dobrze śpiewa!

fot. źródła własne

 fot. źródła własne

Imagine Dragons też dali niezły popis. Nawet zaśpiewali słynne 'With or without you' zespołu U2. Ogólnie mówiąc zabawa była przednia i koncert śmiało mogę zaliczyć do bardzo udanych!! 

Coraz wiekszymi krokami zbliżają się wakacje!! Hurra! Przyszły tydzień jest ostatnim szkolnym tygodniem dla mojej Emmy. Pamiętam jak przyjechałam do SF w zeszłym roku w okresie wakacji. Jakby to było wczoraj! A to już prawie rok. 

Ciągle jestem w trakcie planowania swojego urlopu! Już wiem, że jedziemy z Agą do NYC, Bostonu, Philadelphii i Washington D.C. Zwiedzanie West Coast nie jest jeszcze przeze mnie 'ogarnięte'. Ale pracuję nad tym! Chcę jak najwięcej zobaczyć, przeżyć jak najwięcej przygód! Chcę aby był to świetnie spędzony czas pełen szczęścia i radości! I taki też będzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz